Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 6 februari 2015

Mixed Media kaart

'k Heb deze keer een kaart gemaakt in één kleur met verschillende kleurnuances! 


In de achtergrond stempelde ik met Versamark verschillende stempeltjes van Crealies en bewerkte de achtergrond met verschillende kleuren blauwe PanPastel.


Daarna zocht ik alle blauwe Mixed Media dingen die erbij pasten en probeerde verschillende dingen uit!
Ik bracht Maya Gold aan met mijn vingers en een bankpasje, roerde wat korreltjes door de verf en plakte in de verf ook de confettistans vast.
De doily en raders drukte ik in de Versamark en bracht ze op kleur met PanPastel, de lichtste met Pearlescent Blue. Een paar druppen Bombay Ink en spetters met Inka Gold. Als laatste nog een lijntje eromheen met een fineliner en op een witte kaart geplakt.

Gebruikte kleuren PanPastel:
-Phthalo Blue 560.5
-Phthalo Blue Shade 560.3
-Phthalo Blue Ex.Dark 560.1
-Phthalo Green 620.5
-Turquoise 580.5
-Pearlescent Blue 955.5

en verder:
-Maya Gold Turquoise,
-Stampin'up inktpad Tempting Turquoise,
-Bombay Ink Teal,
-Inka Gold Aquamarine,
-Crealies Bits and Pieces nr.12, 22, 9
-My Favourite Things Mini Delicate Doilies,
-Joy! Raders,
-Marianne Design LR0342 Confetti stans,
-Xenos zilverkorreltjes,
-Parelsteentjes,
-Fineliner blauw.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Anneke zei

Een prachtige kaart. Heel mooi alles in één tint.
Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Knap en heerlijk artistiek resultaat Boukje!
groetjes, Alie

Gerrittina zei

Wat mooi!! Die confettistans kende ik nog niet. Vind hem erg leuk.

Gr. GZ

Ellie Knol zei

Mooi gedaan!

Hella zei

Mooie kaart Boukje. Hou ook wel van de kleuren die je gebruikt hebt.